Merhaba anneler. Hafta başında bebeğim ateşlendi diş çıkarıyor aynı zamanda diş ateşi zannettik. Dün gece tekrar ateşi çıktı ilaçla zor düşürdük diş ateşinin tekrar tekrar olacağını düşünmedim bugün doktora götürdük kanına idrarına bakıldı. Sonuçlar çıkıncaya kadar doktorumuz gitmiş whatsaaptan iletişime geçtik idrar yolu enfeksiyonu gözüküyor yarın gelirsiniz antibiyotik başlamamız gerekli dedi. Başına daha önce gelen var mı acaba ? Neden kaynaklanıyor olabilir nasıl önleyebiliriz ? Kendim de hamileliğim ve daha öncesinde çok sık idrar yolu enfeksiyonu oluyordum 1 haftadır kendimde de yanma hissi var acaba sütten geçme olasılığı var mı ? Bebeğim 9 aylık bu arada