Momasya Arkadaşlar görüntülü veya normal bebek telsizi önerisi olan kullanıp memnun kalan var mı? Yalnız sürekli pirizde duran modellerden değil de pirizde aynı zamanda pilli olarakta kullanılan bir model düşünüyorum.
Deletedmom277 Momasya Phılıps Avent’in telsizini şiddetle öneririm. Ses kalitesi çok çok iyi gerçekten. bebek ünitesi sürekli prizde takılı ama ebeveyn telsizini pilli de kullanabilirsiniz.
Deletedmom277 Momasya Philips Avent SCD501/00 DECT Bebek Telsizi bu şekilde geçiyor. Hepsiburada dan almıştım.
Momasya Deletedmom277 aynı modelden bahsediyormuşuz☺️bir de vtech bm3200 diye bir cihaz var bu görüntülü. İkisi aklımda ama sürekli prize takılı olmayan bir model bulamaz mıyım acaba 😏 teşekkür ederim bu arada 🍀
Deletedmom277 Momasya telsiz araştırırken denk gelmedim ama belki vardır. E bebek babymall joker gibi mağazalara gidip ordaki satış sorumlularına sormak lazım ☺️ Rica ederim 🌸
Momasya Deletedmom277 ebebekte sordum pek hakim değiller. Onlara göre hepsi kendi çapında iyi. Ben daha çok kullanıcı yorumlarına bakmayı tercih ediyorum yine de teşekkür ederim ☺️🎈
Oozzee Vtech aldık biz görüntülü, 4 aydır aktif onu kullanıyoruz. Hem pahalı değil hem de performansı gayet iyi👍🏻 Bize yetiyor, tavsiye ederim.