Kilo almayan değilde alamayan oğlum için önce anne sütünden ayırdık 14 aylikken sonra raporlu mamalara başladık. Yaklaşık 20 gün oldu sanırım. Kilo alımı var bariz görenler diyor ama henüz tartmadik haftaya asisinda tarticaz . Hem bu sayede yemek yemeğe başladı . Tek gögus emiyordu ve yetersizdi hep meme diyip duruyordu şimdi elhamdülillah yemeğe başladık aman aman yemiyor ama bunada şükür . Biz dr gelişim geriliği sınırda diyince bunları yapmaya karar verdi .