Arkadaşlar bebeğim şuan 4ay 28 gunluk kusuyor ama emzirdikten sonra ya dik oturunca yada yüz üstü oturunca bazen sütü bazense süt kesiği şeklinde kusuyor ve gaz çıkarıyor ama böyle bir bebek değildi yüz üstü yatarken bile sütü boğazına geliyor geri kusuyor doktora yarın gideceğim