akidesekerii 2-3 gün önce oldu sivrisinek ısırığı sandım başta çünkü elinde başka parmaklarında ufak ufak kızarıklık vardı ama bu irilesti nedir bilgisi olan var mı ? Dokunuyorum tepki vermiyor ama yarin doktora götürsem mi ?
akidesekerii Bualemdeyeniyim 9 aylık yok olmadı. Öyle vücuduna yaygın değil zaten o tarz bişey değil. Öyle çıban siğil vs öyle bişey mi diye korktum sadece