Yorumlarda intagramda doktor oneriis yaptım silmissiniz adminler nedenini sorabilir miyim.. platformda küfür yok argo yok intahram adres verilmiyor doktor oneriis yaptırılmıyor neden acaba…
Hesabımı kapatın lütfen bu şartlarda bu platformda olmak istemiyorum..
Hesabı silmek istiyorum bayanlar bilen varsa yönlendirebilirmi bulamadım bir türlü