Yeni doğum yaptım 8 gün oldu. İlk bebeğim göğüs uçlarım yok, bebegimi anca silikon göğüs ucuyla tutturmayi basardim 2 gündür, azicik tutup ağlıyor yinede ben savaş veriyorum.Hastaneye yatmıştık sarılık için orda biberona sagip sagip vermistim, cok nadir gogsumu tuturmustum.Biberonlada hazir ne güzel geliyo diye biberon istiyor duruyor,çevremdekiler sabretmemi daha yavaş yavaş olucağını söyledi birde göğüs ucumu şırınga ve manuel göğus pompasıyla çıkarmaya çalısıyorum trcrubeleriniz varmidir?