20.aya bir kac gun kalan bebeğimi emzirmeyi bırakmak istiyorum.
Gece emmesi uzun zamandır yok ama sabah uyanınca bi fırt emiyor. Sonrasi evde sıkıldıkça surekli emiyor. Ve artık bunaldım özellikle ne zaman yatarsam hemen geliyo emmeye. Kısacası tavsiye istiyorum 😔