simgesell Merhaba anneler saçlarını emzirme döneminde boyatan var mı ? Yoksa sürecin bitmesini mi beklediniz ?
Eslimbalkizlarim simgesell hamileyken de emzirirken de boyattım sorun olmadı binada çok yapma dediler ama derinin altına geçen birşey değil sorun olmiycagini düşünüyorum
Aydonika simgesell hamileliğimin bitmesine 2 hafta varken yaptirdim kızım 3 aylık oldu dün 1-2 gün önce yine boyattım bir sorun olmadı