merhabalar bebeğim 17 günlük başından beri hipp mama kullanıyorum ancak 3-4 gündür kakasını yapmakta zorlanıyor uykularından uyanıyor sürekli ıkınıyor emzirirken birden ağlamaya başlıyor kabızlık çekiyor yani bu mamayı kullanıp aynı seyleri yaşayan var mı ? Başka hangi mamaları önerirsiniz