Merhaba anneler
bebeğim 6 buçuk aylık 5. Ayda tadımlara başladık 6. Ay ihtibariyle 2 öğün kahvalti ve akşam çorba olarak beslenmemize devam ediyoruz anne sütü alırkende kabızlık değil de 4-5 günde bir yapardi kakasını bebeğim probiyotik de kullanıyoruz fakat ek gıda sonrası nerdeyse 10 gündür yapmıyordu kakasını bu sabah gün kurusu ekledim kahvaltisina içini çeke çeke ağlayarak uyandı gün içinde kakasını zorlanarak yapiyor ayaklarını kaldirip destek veriyorum ama bebeğimin ağlayarak kaka yapmasi çok üzüyor beni ek gıdaya ara vermeyi düşünüyorum bugün sizlerin önerisi nedir bu gibi bir durumda paylaşirsanız çok sevinirim