Sakinee ütumu yapıyorum sessiz olduğu için ,benim sinirim size değil,insanların çoğundan fazlası yalan söylüyor ya burda ben ne postlar okudum da yalan çıktı biriside çıkmış,kimin yalan borcu var ağzını yaya yaya lincletmeye çalışıyor.Yalani çıkan agresifimmisim gibi tutum sergiliyor…