Birbebek34 katılıyorum bu dediklerine bende çevremdene kadar bebekli kişi varsa hepsi hep dağınıklıktan yemeksizlikten şikayet ediyor amaç bu çocuk hiç mi durmuyor gerekirse ben geceden hazırlıyorum ertesi günün yemeğini yapacak birler yok sabah 6da kalkıyoruz iki küçük bebeğim var ama evimde temiz yemeğimde tatlımda oluyor,biraz bu hamilelikte ama iki canlıyım diyip aldığı kiloya bahane etmek gibi oluyor bence de çocuğu bahane ediyorlar gibime geliyor bu kadar üst üste olamaz çünkü