Lavender11 Selamün aleyküm, 10 günlüğüz bebeğim göğsümü almıyor ucu olmadığı için. Sütümü sağıp veriyorum. Lansinoh manuel süt pompası kullanıyorum ama çok verim alamıyorum 30 ml bile olmuyor öğün başı. Kullanan var mı ? Bir de önerebileceğiniz bir marka
Deletedmom0099 Lavender11 manueller öyle malesef fazla verim alamazsınız elektrikli öneririm. lansinoh ve avent kullandım ama avent daha iyi
betuuls Lavender11 bende lansinoh Manuel’den sonra Kiwi elektrikliye geçtim. Diğerlerine nazaran daha uygun performansı gayet iyi. Sizede Öneririm
3MelekAnnesi3 Lavender11 manuel cok yorar elektrikli al cnm ben avent kullanıyorum memnunum 10 dk da bitiriyo Bi gögsü
Cansunare Lavender11 canım Benim de göğsümün ucu yok bebedorun Silikon ucunu aldım onunla emziriyorum çokta rahat emiyor tavsiye ederim🥰
Cansunare Lavender11 kullandığım uç bu doktorum sağolsun çok yardımcı oldu emmesi için takmadan önce ucuna süt damlatıp o şekilde verebilirsiniz