ObirAnnnee Adaduygu Merhabalar. Ben kullanıyorum oğlum çok seviyor memnunuz yani, sabaha kadarda tok tutuyor bi olumsuzluk yaşamadık.
Deletedmom0099 Adaduygu 6 aydır kullanıyorum. akşam 8:30 gibi içiyor (biberonda yapıyorum) sabah 7ye kadar onunla duruyor
mertbebekkk Adaduygu denedim bı kaç kez severek yedi devam etsem mi bende bilmiyorum bakalım var mı memnun olanlar bende bekliyim 😊
Adaduygu ObirAnnnee bende 6 aylik olunca baslamak istiyorum ama hem tok tutuyomu hem bi yan etki falan olurmu diye endise etmistim cok tesekkur ederim