Deletedmom_49 Daha yeni aldım e bebekten bjr ay olmadı. Malesef oğlum tutmuyor. Toplasan 2-3 kez. Steril ettim kaldırdım. Normal klasik biberon ucu var bir de alıştırma bardağı ucu.