Fehimesaglar sorma bu nedir hadi omlar yabancı malı ben sleepy kullanıyorum güya yerli malı 21-22 TL’ye aldığım paket dün baktım 29 olmuş, gavur malın etkilenmesini hadi neyse anladım, yerli malı size noluyor acaba ??? Vatandaşa yardım edeceğine oda fiyatlarda aşırı artış yapmış, biz napalımm 😣