21 aylık kızım 88 cm. Ama bu boy işi genetik canım ne meyve yer ne sebze. Benim boyum 172 babasının 183.dayımız ve amcamız 190 ustu. Ailenizde herkes uzun.kıxım uzun olur mu bilmem simdılık bu sekılde. Ben kucukken hıc bıse yenemısım halada yemem ac durururum. O yuzden. Sunu bunu ydırım de uzsın diye dusunme. Benim baba anne hep uzun bende uzun olmusum. 85 cm gayet normal kısa degıl. Bız balık yagı kullanıyoruz canım sen de kullanıyır musun