sonsuz17 canım 5 ci gün lazımlığa kaka yapmasıyla süreci tamamladık gece ve gündüz kaçırmalarımız yok çok şükür 3. Gün pes ettim bezini takayım mı ister misin demiştim Allahtan istemedi. Çok sabır gerektiriyor ilk 3 gün çok zorladı onu unutmam 😂 çiş var mı diye sormuyorum artık kendisi söylüyor çişini maşallah. Tek sorun daha gezmeye gidemedik normal wc ye alısmadığı için lazımlığı yanımda taşımak da istemiyorm alışmasın diye bir şekilde normal wc alıştırmam lazm. Bugün 12 gün oldu beze veda edeli 🥰