Rolria Ben Mamadus almıştım oğlum 3 aylıkken bi hevesle, kanguru çok güzel her yöne aldım bide 260 lira vermiştim geçen sene ama asla kullanmadı sevmedi bence yakın biri varsa deneyin daha iyi olur. Şimdi bebeğim olacak ona kullanırım belki diye saklıyorum bi umut 😂