Artık yoruldum kaç 4 5 gündür sık idrara çıkıyorum iki gündür ayıptır söylemesi altıma kaçırdım yetişmedim diye artık ped koymaya başladım zaten bir haftadır kasık ağlarımda oluyor adetime 6 gün var neden böyle oluyor sizce ciddi bir şey değildir dimi 😔