Tüm annelere selam 😊 bebeğim 27 günlük, doktorumuz yeterli kilo almadığı için mama takviyesi yapalım dedi. Ama ben biberonla vermek istemiyorum meme reddi olur diye. Kaşık biberon diye bir şey var onunla veriyorum. Ama çok zorlanıyorum mamanın bir kısmı dökülüyor. Başka bir yöntem var mı biberon dışında bildiğiniz veya denediğiniz 🤔🤔