Pinareslem benim oğlum da öksürüyor du kuru öksürüğü vardı geceleri çok öksürüyordu. Acile götürdüm bu cumartesi çocuk doktorumuz yoktu. Herşeyi gayet normal çıktı tutmuş bana antibiyotik alerjik şurubu vs yazmış. Bende bi kuru öksürük için onları kullanmak istemedim. Eczaneye gittim konuştuk dedim 1 yaş oğlum doğal bi öksürük şurubu var mı diye önerdiler bi ilaç fiyatıda 60₺ idi. Aldığım günün akşamı içirdim yemekten sonra o gece öksürüğü kesildi resmen. Dua ettim resmen eczacıya 🤗 artık öksürmüyor ve rahat uyuyor. Hatta eşime bile içirdim onunda öksürüğünü kesti 😃oğlum rahat uyudu bizde rahat uyuduk vallahi🙏🏻