Merhaba kızlar kızım 5 aylık.Kayınvalidem yürüteç alıcam benimki (8 yaşındaki oğlundan bahsediyor) 4,5 -5 aylıkken kullanıyordu dedi çok erken değil mi bu aylarda daha? Uzmanlar da çok önermiyor destek alınarak kalkılan yürüteçleri öneriyorlar araştırdığım kadarıyla şu an erken dememe rağmen anlamıyor yine alsın alacaksa hevesi varsa da kullansın deyip duruyor daha bebişim küçük doğal olarak dik durma evresindeyiz şu an ek gıda hazırlıkları için de