Ebruluhan Bebeğimin tsh’ı yüksekmiş aile hekimliğinden aradılar tekrar kan verdik sonucunu almadık daha eğer yüksek çıkarsa tedavi görecekmiş bebeğim başına böyle birşey gelen varmı😞 gebeliğim de benm yükselmişti ilaç kullanmıştım