Milena11 ben e bebekden termos aldım 750 ml çok memnunum 9 saate yakın sıcak tutuyor gece 11 de yatarken sıcak suyu koyuyorum sabah 7-8 gibi uyanıyor mamasını yapıyorum odadan çıkmadan yiyor bebeğim bidaha yatıyor ben çok memnunum bayağıda oldu alalı ne pslandı nede birşey oldu dışarı giderkende kullanıyorum çantaya sığıyor çok kullanışlı ister soğuk ister sıcak