Normalde erken kalktıysa 2, geç kalktıysa 1 uyku yapardı. Ama son 3 gündür tek uykuyu bile uyumuyor. Sabah 8 de uyandı bugün normal de çoktan uyumuştu ama gram uyku yok. Diretmiyorum bende ama bitkin dusececek diye endişeleniyorum. Çünkü aşırı hareketli. Duş aldrdim biraz mest olsun diye daha da dirildi 😄 var mı bu zamnlar hiç uyumayan bebek ya