13 aylık kızım var normalde gece uykusu güzeldir en fazla 1-2 uyanır sütse süt değilse emzik verirdim geri uyurdu ama şu son 5 gecedir her saat başı ağlıyo sanki canı yanmış gibi mesela 9-10 da uyur ben yatağa girene kadar soluksuz uyur ben yatağa yatayım başlar ağlamaya derdi ne anlamadım sabahın 6-7 sindede ayağa kalkıyo hani normaldede böyle olsa alışkın olsam tamamda alışkın olmadığımdan bi sorunumu var acaba diyorum