Ozi12345 önce beyaz sabunla elde yıkıyorum ondan sonra makinede yıkıyorum hiç leke kalmıyor canım. Eğer zor lekeyse de kosla leke çıkarıcı aldım makineye bir kapakta ondan döküyorum. İki kızım var hep ablasının kıyafetlerini giydi küçük olan, hepsi tertemiz elma lekesini bile çıkardım böyle yaparak. Ama kurutmamak önemli kuruyunca leke zorlaşıyor.