Syhbyz merhaba benim bebeğim memeyi doğar doğmaz kavradı öğrenmiş gibi içiyordu benim bazı stresli zamanlardan dolayı sütüm azaldı şarıl şarıl akan süt iki danladan sonra gelemz oldu mecburen mama verdim şuan hala meme verince emiyor ama süt gelmeyince bırakıyor ne yapsam bilemedim