Beyazlar için ariel kullanıyorum. Bir kovada beyaz sabun içine su koyarak eritiyorum çamaşırların arasına 1 kaşık atıyorum 90 derecede uzun ön yıkama programda birsey kalmıyor.
Renkliler için perwoll kullanıyorum. Ebebekte satılan leke çıkarıcı spreylerden sıkıp 5 dk. bekletip öyle mak.(bebeğimin çamaşırını kendimizede kullanıyorum,halıya koltuğa birsey bulasirsa yine sıkıp bekletip oyle temizliyorum hiç iz birakmiyor) atıyorum çamaşırların lekeli durumlarda ön yıkama,yoksa normal yıkama yapıyorum 40 derecede yıkıyorum. Vernel pembe güllü yumuşatıcı kullanıyorum. Çok güzel kokuyor.
Bebek için uni baby veya dalin kullanıyorum 30 derece yıkıyorum. Lekeli kıyafetlere mutlaka leke çıkarıcıdan sıkıyorum.
Hiç bir kıyafetten leke olmuyor. 🤍🤍🤍🌸🌸🌸