Olric11 Ssssraa maşallah hiç geçikmez hamile kaldığım da bile adet olmuştum meğer 5 haftalık hamileymişim 😅
Deletedmom78654 Hiç gecikmem . 1 gün bile gecikse kesin hamile olduğumu bilirim . Çünkü hep 1 hafta önce olurum
Ssssraa sherlock_mom Olric11 Mom9870 Mrs2ozge Sila91 biraz rahatladım hanımlar, online gebelik testi sipariş verebiliyor muyuz yaa🤪
Deleted12 Ssssraa ben gecikirim çünkü düzensiz 2 ayda bir bazen normal seyrinde değişiyor. o yüzden hamile olup olmadigimi bilemem. Vücut belli ediyor zaten.
sherlock_mom Ssssraa o zaman şansını dene bakalım hemen gelirde yaparsın inşallah bizede güzel haberler verirsin
Mevacanimkizim Ssssraa hamileliğimden önce zaten duzensizdi doğum yaptım 3-4 ay hiç aksamadan gününde oldum ama sonralarda 3-4 gün bu son ayda 8 gün geçti test yaptım çıkmadı ertesi gün oldum stresden heralde
Birbebek34 Ssssraa ben normalde dogumdan sonra cok duzenli adet olurdum 7 ayda 30 gün gecikti sonra tekara duzene girdi biraz stresli bi aydı ondan olmadim gebelik testi de yaptım hamile de değildim 😊