my199444 Bebeğimn 4.ay aşısı baldrından yapıldı şiş kızarık baya taş gibii neden geccek mı yoksa ters bişey öı var
Deleted12 my199444 taş gibi his bizimde olmuştu geçti gitti. Ovma asi yerini. Vücut kendi kendine tolere eder zamanla. Annem bi iğne yerini ovmustu zamanında taş gibi oldu diye apse oldu meğerse ondanmış. Yani kendi haline bırak birşey olmaz.
Poncikannesi606 my199444 ya sanırım kas yerine normal dokuya enjekte ettiklerinde oluyormuş bu bizde yeni öğrendik. Hatta ablamın oğlu bu sebeple hastanede yattı çocuğun bacağı çok fena oldu. İyi takip edin. Şişkinlikte artma olursa mutlaka doktora gidin