Yagmurmerve Bugün bir sayfada gördüm belediyeler yeni bebeği olan ailelere hediye paketi yolluyormuş alan oldu mu acaba ben böyle bişeyin olduğunu bile bilmiyordum ? 😃
defmommy Yagmurmerve benim de haberim yoktu kendileri getirmisler kapıya kadar eşim almıstı battaniye bir takıl biberon vs şeyler vardı
Deletedmom0099 Yagmurmerve istanbul tuzla belediyesinden aldım banyo havlusu yenidoğan takım el sabunu, bebek sampuanı, ateş ölçer ve 40lı bebek bezi getirdiler
Eymenduygy Yagmurmerve Çanakkale de yaşıyorum biz aldık. Eşim sağlıkçı hastanede arkadaşları söylemişti. Çok da güzel şeyler vardı bayağı doldurmuşlardı çantasını bile hala kullanıyorum valiz niyetine 😊
Yagmurmerve Eymenduygy az önce ben de eşime dedim aa evet var öyle birşey dedi bana söylememiş siz almışsınız ne güzel 😀
Sekerpare_ Yagmurmerve Arayıp başvuru yaptım. Geldi içinde 1 kalın battaniye, biberon, evy baby bez, ıslak mendil, anne bebek çantası, hastane çıkışı takım, şampuan vardı
leynanin_pembemantosuu Yagmurmerve belkide belediyeye müraacat etmeniz gerekiyordur yada belkide yeşil kartı olanlara veriyorlardır
BeybininAnasi Yagmurmerve bana da gelmedi ama arkadaşıma gelmişti 3 sene önce falan. Bana neden gelmedi bilmiyorum 🤣
Deletedmom0099 Yagmurmerve doğum belgesiyle 3 ay içinde belediyeye başvuru yapmanız lazım öyle getiriyolar