2 yaşında kızım var ama yemiyor ne yaptıysam yediremedim doğdugundan beri iştahsız 28 aylık oldu ama hayla yaşıtları gbi beslenmiyor çok seçiyor ünverste araştırma hastanelerine kadar götürdük ama hiç bişi yok çıkmıyor 9 kilo ne yükseliş var ne başka bişiy eşimde eskiden böleymiş çok zayıfmış ama kayınvalidem eskiden çok eskiden işten güçten bakamaz mış çoçuklara birde görümcem var görseniz okadar zayıfki kemikleri gözüküyor şuan 160 boy 40 kilo oldu die seviniyor oğlum var 3,5 aylık 7 kilo nereyse ablası gbi de deil iştahlı bu durum beni çok üzüyor kızıma yetersiz gbi geliyorum yemediği zaman benim durumumda olan varmı