4.günden merhaba kızlar 25 aylık oğlumla tuvalet serüvenine başladım kakasını yaptıktan sonra gelip bezini açmamı istiyordu altını asla bağlamamı istemiyordu çişini biliyordu bende hazırdım girdik bit yola şimdi size sormak istediklerim var . Bugün 4. Gün ama kakasını yapmak istemiyor görünce korkuyor ve uyurken çok fazla çiş yapıyor ben tuvalete götürünce suyla oynuyoruz öyle öyle çişini yaptırıyorum ama kakada sıkıntı var tutuyor kendini bunlar normal mi neler yapmam ve yapmamam gerekiyor tecrübeli anneler bana yardım edin lütfen
not oğlum konuşamıyor hala