dikenlerinleydisi 10 adet mandalina
2 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su
Yarım limon suyu
Hazırlanışı. Eğer güzel olmazsa içine nişasta koyar, cheesecake üstü olarak kullanırım demiştim, ama gerek kalmadı, nefissss, bizde annem reçel sever, afiyetle yer artık gelince.
Mandalinaları soyu üzerindeki beyazları alıp dilim dilim ayırıyoruz. Tencereye şeker ve suyu koyup iyice karıştırıyoruz, şekeri erittikten sonra ocağa alıyoruz, şerbet kıvamını alana kadar iyice kaynatıyoruz ve mandalinaları ekliyoruz. Ara ara karıştırıp büyük büyük baloncuklar olup pişince limon suyunu ekleyip, 5 dakika daha kaynatıyoruz. Biraz bekleyince rengi de suyu da koyulaşacaktır, afiyet olsun. ben bunu denedim süper olmuştu 👌😍🍡