Birazdan gebelik testi almaya gidiyorum. 6 gün geciktim . Korunuyorum da 😐
Bebeğim daha 7 buçuk aylık , sezeryan oldum . Hazır değilim yaa 🙁
Dua edin ne olur hamile olmayayım . Bı kaç gündür de midem yanıyordu 😭
Ay off off .
Allah’ım isteyene ver ben hazır değilim 🙁