Nurnehir bebeğim 2 aylıkken akşam dokuzdan gece 3 lere kadar emzirdiğimi biliorum doymuyo ağlıyodu ama hiç pes etmedim.. doktorum o uyurken bnmde uyumamı dinlenmemi bol su içmemi söledi sadece akşmları 90 ml mama veriyorum 2 aydır golden goat rahat uyusun doysun iyice die gündüzleride emziriyorum.. çok su tüket ve her fırsatta dinlen emin ol faydasını görüceksin bi kere mamaya başlarsan ve alışırsa bir daha memeyi almaz üzülürsün biraz sabır varsın yapışsın memene bi aya kadar emmeside azalıyor zaten emmesi..