Iyi gunler herkese. 28 haftalik dogdu oglum. Su an duzeltilmis 32 aylik. Cümle kurmuyor henüz tek kelimelrr var ama. Cocuk nörolojiye getirdik muaynesini yapti bisey goremedi, cocuk pskiyatriye yonlendirdi. Gittik test yapti sunu yapiuomu bunu yapiyomu gibisine testin sonuxuna gore 1 sene geriden geliyormus, kres önerdiler. 2 gündür gidiyoruz orda konusan cocuklari gorunce acaba benimkide boyle konusacakmi diyorum üzülüyorum kendi kendime 3 yas cocuk da vsr orda ama benim oglum onun gibi degil mesela anliyprum geriden geldigini . Sizce krese devam etmelimi açılırmı orda ?