Merhaba anneler. Sabah bebeğimi emzirdim bi sıkıntı yoktu, bir sonraki emzirme saatinde o kadar çok ağladı emmedi ki bi şeyi var sandım depodaki sütten verdim içti ve uyudu. Şimdi sağmaya çalıştım 1ml bile Süt yok 😔😔 ne yapacağım şimdi depodaki sütünde bitti. Mama almalı mıyım ne alıcam hiç bilmiyorum lütfen yardımcı olun 😟