Internette alışveriş eskiden cazipti şimdi artık marketle yarışa girmiş kim daha çok milleti yolsam diye uğraşıyor.
Oğluma 1 aylık ıslak mendil bez krem vs alıyorum her ay diğer ayla karsilastiriyorum şok oluyorum. Bu kadar fahiş zam ben omrumde gormedim. U ile başlayan ıslak mendili geçen ay 61 tl ye almışım suanda 129 tl yani Bu kadar 2 katı zaman dünyanın neresinde var.
Ucuz hicbir yer yok bilen varsa söylesin allah aşkına