Grace22 canım benim bebeğimde bi aralar öyle yaşadık 1 hafta yapmadığı günler oldu 2 kere gittim acile ama huysuzluk falan yoktu lagma vermişlerdi en son bida yaptıktan sonra düzeldi dünde normal kontrolde doktora sordum böle şeyler yaşadık normal bazı aylarda bebekler kaka yapmiyor 15 günü bile buluyor lagma yapmanıza gerek yok yok çok sancılı huysuzlasirsa o zaman gerekli dedi zaten düzeldi bi anda kendiliğinden yapıyor artık canım korkma Bende çok korkmustum