Ecitah2 Merhaba anneler. Oğlum 2 yaşına girecek bende 2,5 yaş sonrası kreş düşünüyorum. Şimdiden arayışlara girdik yabancı dil destekli olsun istiyoruz . Maltepe civarı önerebileceğiniz kreş var mı?
Fun Ecitah2 Gülen Yunus anaokulu. İnanılmaz iyi bir okul diye aylardır duyuyorum hemen sahilin orda Adatepe de yani. Bi bakın derim araştırın ben de Kartal’da oturuyorum arabamız olsa direk oraya yazdırcaktım ama erteledim şubatta 2 yaş olcaz burda biyerde başlıcak inşallah. Süreyya plajının orda okul umarım size yakındır