Sosyal fobim var bnce düğünlere gitmekten nefret ederim bı ortama girdimde böyle sanki herkes bana bakıyor gibi his ederim bir davet olsa veya bı toplantı en basitinden oraya gidecem diye 10 kez düşünüyorum Özelikle eşimin ailesi .hiçbir akrabama kolay kolay ziyarete gitmem aaileme sadcee giderim arkadaşlarım sayı olarak çok azdır kolay kolay insanlara güvenemem komsularimin evine gitmem balkondan konusuyorum yada dışarda görünce . Bunu aşmak istiyorum ama asamiyorum böyle bazı insanlar var görüyorum hiç umrunda değil keyfine göre istediği ortama girer çıkar canı isterse herşeye katılır pratik sorun yapmaz kafasında takmaz :(((