Ben kırmızı kalp balonlar almıştım evin içine atmıstm kapının önünden itibaren yürüdükçe vardı yani krmızı kuru gülleride masaya saçmıştım pastayla veraber iyiki doğdun ve seni seviyorm yazan metal plastikler var ondan alp pastaya koymustum Güzelde bi yemek şık bi açık saçık tabi🤣 kıyafet makyaj falan . Böyleydi yaniii