CemalAsaf21 Merhaba kaşık mamasi önerisi olan varmı pirinç unu aldm tahıl bazlı hipp herro babybi ama sevmedi hiç bir şekilde ne denesem bu arada sürekli verdiğim bse değil ama bazen elinin altında olması iyi oluyor
Cheddar CemalAsaf21 yulaf unu, muz, elma rendesi ve ruşeymden kendim yapardım severek yerdi küçükken kızım.
Oykuaygun CemalAsaf21 hipp aldım başta yemedi içine biraz şeftali rendeledim az az yedi. Meğer mamayı sevmeme değil de kaşığa alışkın olmadığı için yetmiyormuş. Şimdi içine bir şey koymadan yediriyorum
Ensarmomy Cheddar benim oğlumda öyle bazen tam bitiremiyordu açıkçası kendim yiyordum tadı cidden güzel oluyor🙈şuan 13 aylık günde bir defa hala veriyorum hala severek yiyor
Berra01 CemalAsaf21 yulaf ununu suyla pişirip içine istediğim meyveyi katıyorum severek yiyor bebeğim