Egem06 ben ilk iki gün gece bez bağladım ıslak kalkıyordu sonra çıkardım ve takmadım bidaha.. Ama oğluma da anlattım 4 5 gün gece hep ıslak kalktı ama hep de ıslatınca ağladı baya çişli bir dönemdi yani.. Ama kararlı olunca o da tutmayı öğrendi.. En son geçen hafta tatildeydik otelde yastıklarda işedi gece ama inadından yatmadan önce tuvalete gitmediği için oldu o da.. Velhasıl öğrenirler sen yeter ki kararlı ol Biraz uzun da olsa devamlı grce kaldırma..