_RainBow süt alerjisi varsa eğer mamayi ne kullanıyorsunuz bu çok önemli? Doktorunuz mama önerisinde bulundu mu? Benim bebeğime de süt alerjisi teşhisi konuldu birkaç gün önce. Belirti olarak kanlı ve mukuslu sarı renkte hafif cıvık kaka yapıyor, çoğunlukla çılgınlar gibi ağlıyor, çok huzursuz. Doktorumuz özel tıbbi aptamil neocate adında mama raporu çıkardı ve bu raporla eczaneden %20 katkı payı ödeyerek satın aldık. Fakat bebeğim bu mamanın tadını beğenmedi, zorla yedirsem de cok fazla kusuyor bunu. Bizim işimiz cok zor çünkü beni ememiyor sütüm yeterli degildi dogdugundan beri meme+mama seklinde besleniyordu. Sonra sonra tamamen mamaya geçmiştik bu formül mamalar daha da tetikliyormuş süt alerjisini.