Merhaba kızlar biz tadimlarda yumurtaya başladık doktorumuz 1 çay kaşığı ucu kadar başlayıp 1 hafta sonra tam 1 yumurta sarısı yiyebileceğini söyledi 1 hafta deneme süresi ve kayisi kıvamında olmasını söyledi… etrafımdaki herkes tam pişmiş vermem gerektiğini kayısı kivaminda verirsem çocuğa cig yumurta yedirecegimi soylediler sizce ne yapmam gerekiyor veya siz nasıl yumurta verdiniz veya vereceksiniz herkes merak ettiğini düşünüyorum başa tutturursaniz sevinirm